جلسهٔ یافتن اشکالات لیبره آفیس

قبلاً دربارۀ ارزیابی و یافتن اشکالات نسخه‌های آزمایشی لیبره آفیس نوشته بودیم. امسال نیز بنیاد مستندات اعلام کرده است جلسهٔ بین‌المللی یافتن اشکالات لیبره‌آفیس از ۶ دسامبر (۱۵ آذر ۱۳۹۲) به‌مدت ۳ برگزار خواهد شد. در طول این ۳، روز داوطلبان از سراسر دنیا نسخهٔ آزمایشی لیبره آفیس 4.2 را برای پیدا کردن اشکالات و پس‌رفت‌های احتمالی آزمایش کرده، اشکالات را گزارش می‌کنند تا هر چه سریع‌تر مشکلات احتمالی نرم‌افزار برطرف شود تا نسخۀ 4.2 ان شاء ا… اواخر ژانویهٔ ۲۰۱۴ با ویژگی‌های جدید و عیب‌های هر چه کمتر عرضه گردد.

Bughuntbanner4-2

شما می‌توانید فهرست ویژگی‌های این نسخه را از این پیوند مطالعه کنید. جامعۀ فعالان لیبره آفیس تلاش می‌کند این نسخه بهترین نسخهٔ این برنامه در تاریخ انتشار این مجموعه نرم‌افزار اداری باشد؛ اگر شما هم می‌خواهید سهمی در کشف و رفع اشکالات این مجموعۀ نرم‌افزاری سودمند داشته باشید، نسخهٔ آزمایشی آن را از این پیوند دریافت کنید و با آزمایش کردن آن، اشکالات را یافته و پس از جستجو برای اطمینان از جدید بودن اشکال، به زبان انگلیسی در باگزیلا ثبت کنید تا برنامه‌نویسان بتوانند روی رفع آن‌ها کار کنند. اطلاعات بیشتر دربارهٔ این جلسه از این پیوند در دسترس می‌باشد. اگر در گزارش اشکال به زبان انگلیسی مشکل دارید، می‌توانید توضیح کافی دربارۀ اشکال را به همراه فایل نمونه و تصاویری از اشکال برای ما بفرستید تا کار ثبت اشکال و پی‌گیری رفع آن را انجام بدهیم.

به یاد داشته باشید که رفع اشکالات لیبره آفیس از ترجمۀ رابط کاربری آن خیلی مهم‌تر است، پس کمک کنید تا بتوانیم با کمک یکدیگر اشکالات مهم این مجموعۀ نرم‌افزاری را حل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *